Professionell utbildning – dela med dig av innerlig närvaro och övningar i relation och dialog!

Vill Du förmedla mindfulness och naturlig vakenhet till andra?

Ta del av MINDFULNESS GUIDE TRAINING denna nya och unika utbildning för professionella. Träningen innebär en fördjupning i mindfulness för dig själv med syftet att tryggt förmedla själfull närvaro och naturlig vakenhet på olika vis till andra. Det är en ny fördjupningsutbildning med mindfulness för dig som är coach, terapeut, vägledare, lärare eller annan vårdgivare. Inspirationen har funnits där länge. Många har frågat efter fördjupad handledning och det känns härligt att äntligen presentera Mindfulness Guide Training. 

Jag kallar det ”själfullhet”. Vad vi upplever som att vila i medvetenheten med öppet hjärtat. Vår livsupplevelse skiftar i och med att skölden mot att  känna livets flöde släpper. Vårt samhälle kräver mycket av individen och vi människor behöver få vara dem vi är, och uttrycka de resurser vi har. Under utbildningen får du förvisso en hel del verktyg och öva mycket med andra, men tyngdpunkten ligger på att djupna i dig själv så att du autentiskt och tryggt förmedlar medveten närvaro i relation och möte med dem du vill stödja.

Det svåraste kan vara att släppa vad vi vet eller tror vi vet. Vi värderar inte eller vågar öppna oss för det som är okänt, det vi inte kan veta. Det är vid den rädslan vi kan fastna. Vi förnekar oftast denna känsla, och blir alldeles utmattade om vi inte blir visade dörren till medvetenheten. Det är där vi kan möta dem vi vill hjälpa. Jag har passionen att få dela med mig av det revolutionerande i vad närvaro erbjuder i nuet och jag bjuder in dig som känner på samma vis. Att du vill lära dig mer, och bidra med öppenhet och ro i sinnet till dem du möter i din roll och arbetssituation.

Det har verkligen varit en spännande tid för mig de senaste åren. Jag har samlat ihop så mycket, erfarenheter och inspiration och äntligen skapat en träning för andra som vill fördjupa medvetenhet, medkänsla och meditation. Efter att ha undervisat i MBSR, andra mindfulnessbaserade program och meditation under ca 10 år är jag glad att få dela med mig av essensen av detta arbete till andra som vill vägleda andra till välbefinnande och en ny livssyn.

INTRODUKTIONSKVÄLLAR: Jag håller två kostnadsfria informationskvällar 25 april och 23 maj, för dig som vill veta mer och prova på något av vad utbildningen erbjuder. Du kan föranmäla dig till introduktionerna här>>

KURSSTART I STOCKHOLM: Träningen pågår under 3 helger i höst: 14-16 september, 6-7 oktober och 10-11 november.

Klicka här för att gå till vår nya hemsida med mer info>>

Har du erfarenhet av mindfulness meditation redan och passionen att fördjupa dig mer? 

Jag ser verkligen fram emot att dela detta med alla intresserade. Varmt välkommen att ta del av detta nu!

Kristina Lindgren, Mindful People

Lämna en kommentar